петак , 22 септембар 2017
Početna / Ishrana / Dve čaše mleka za bolju telesnu kompoziciju žena
Dve čaše mleka za bolju telesnu kompoziciju žena

Dve čaše mleka za bolju telesnu kompoziciju žena

Svedoci smo sve izraženijeg trenda da osobe ženskog pola dolaze u fitnes centre ne da bi se bavile «ženskim» rekreativnim aktivnostima poput aerobika već da bi treningom sa opterećenjem popravile telesnu kompoziciju i zdravstveni status.

Ovo je u potpunosti u skladu sa preporukama vodećih svetskih organizacija (ACSM, ECSS) koje sprovode čitave kampanje promocija treninga sa opterećenjem za osobe ženskog pola svih uzrasta. Jedno novije istraživanje daje i dodatne preporuke vezane za unos određenih namirnica neposredno nakon ove vrste treninga. Grupa istraživača sa Univerziteta Mekmaster, Kanada (Mcmaster,Canada) predvođena prof. Markom Tarnopolskim, utvrđivala je uticaj unosa 500ml nemasnog mleka neposredno nakon treninga snage u toku 12 nedelja na uzorku odraslih osoba ženskog pola , Rezultati su bili više nego iznenađujući. Žene koje su unosile mleko ostvarile su značajno veći porast mišićnog tkiva od osoba koje su unosile istu količinu energetskog napitka, Takođe, ove osobe su ostvarile i značajno veći gubitak masnih naslaga pa je praktično neto efekat kod njih nakon trenažnog procesa bila nepromenjena telesna masa uz značajno poboljšanu telesnu kompoziciju. Izgleda da je unos mleka od značaja za povećanje efekata treninga snage kako sa aspekta dobijanja mišićne mase tako i sa aspekta mršavljenja.

Istraživanje je objavljeno u junskoj svesci časopisa Medicine and Science in Sports & Exercise za 2010 godinu.

Centar sportskih nauka „CHESS“
tekst je preuzet sa portala www.BesplatanSport.com

vedoci smo sve izraženijeg trenda da osobe ženskog pola dolaze u fitnes centre ne da bi se bavile «ženskim» rekreativnim aktivnostima poput aerobika već da bi treningom sa opterećenjem popravile telesnu kompoziciju i zdravstveni status. Ovo je u potpunosti u skladu sa preporukama vodećih svetskih organizacija (ACSM, ECSS) koje sprovode čitave kampanje promocija treninga sa opterećenjem za osobe ženskog pola svih uzrasta. Jedno novije istraživanje daje i dodatne preporuke vezane za unos određenih namirnica neposredno nakon ove vrste treninga. Grupa istraživača sa Univerziteta Mekmaster, Kanada (Mcmaster,Canada) predvođena prof. Markom Tarnopolskim, utvrđivala je uticaj unosa 500ml nemasnog mleka neposredno nakon treninga…

Rejting

Ocenjeno sa: Budi prvi!
0

O autoru ZenskiSport

ZenskiSport
Portal ŽenskiSport.rs će obezbedi veću vidljivost i podršku ženama u sportu, te unaprediti sliku sportistkinja više u skladu sa duhom sporta, izbegavajući stereotipno prikazivanje žena. Želja nam je da promocijom i podrškom ženskog sporta na našem portalu utičemo na promenu svesti o tradicionalnim vladajućim društvenim stereotipima i predrasudama o ženama u sportu.

Ostavi komentar